Veelgestelde vragen

 
  1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief. 
  2.  
  3. Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!)

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd. 
     
  4. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

    U ontvangt direct een orderbevestiging. Wanneer de order verzonden is, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen. 
     
  5. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. 
     
  6. Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

    Wanneer u iets wilt bestellen dat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. 
     
Bestellen
  1. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

    U kunt betalen via iDeal, MisterCash, Creditcard en Vooraf overmaken.
    - Vooraf overmaken: In de bevestigingsmail staan de gegevens die u nodig heeft om het orderbedrag te betalen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. 
     
  2. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

    Bestellingen betaald via iDeal, MisterCash en Creditcard worden direct geleverd. Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. 
  3.  
  4. Hoe werkt betalen middels overschrijving?

    U kiest in het bestelproces voor "Vooraf Overmaken", de betaalspecificaties ontvangt u na bevestigen in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

     
Bezorgen
  1. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

    Nederland: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 30,00 zijn € 6,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 30,00

    België: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 40,00 zijn € 13,00. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 40,00. 

 
  1. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

    Hebt u voor 18:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post NL de bestelling binnen 2 werkdagen bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan Post NL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt  2 werkdagen. 
     
  2. Hoe zie ik of een product op voorraad is?

    De levertijd staat op de product pagina vermeld. Indien de levertijd is langer dan op de productpagina vermeld is, dan ontvangt u een mail met de leverdatum. 
     
  3. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. 
     
  4. Wie levert mijn bestelling?

    Alle leveringen vinden plaats met Post nl. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Post nL bezorgt op maandag t/m zaterdag. 
     
  5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post Nl nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Post NL om een afspraak te maken voor een geschikte afleverdatum. 
     
  6. Kan ik een bezorgafspraak maken?

    Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post NL 
     

Retourneren
  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja, je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Wij verzoeken u voor het retourneren even contact op te nemen met de klantenservice. 
     
  2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Tenzij anders overeengekomen zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening. 
     
  3. Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

    U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
     
  4. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

    Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. 
     
  5. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

    Neemt u contact op met de klantenservice dan helpen wij u verder. 
     

Babyshowroom

Contact

Wendy Verver
06- 52 622 884 

Alle bedragen zijn inclusief BTW -

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.