nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Veelgestelde vragen


Bestellen
  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!)
  3. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  4. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  5. Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Betalen
  1. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  2. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  3. Hoe werkt betalen middels overschrijving?

Bezorgen
  1. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  2. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  3. Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  4. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  5. Wie levert mijn bestelling?
  6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  7. Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren
  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
  3. Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
  4. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
  5. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
 

Antwoorden


Bestellen
  1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief. [Naar boven]
     
  2. Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!)

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd. [Naar boven]
     
  3. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

    U ontvangt direct een orderbevestiging. Wanneer de order verzonden is, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen. [Naar boven]
     
  4. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
  5. Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

    Wanneer u iets wilt bestellen dat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
Bestellen
  1. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

    U kunt betalen via iDeal, MisterCash, Creditcard en Vooraf overmaken.
    - Vooraf overmaken: In de bevestigingsmail staan de gegevens die u nodig heeft om het orderbedrag te betalen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. [Naar boven]
     
  2. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

    Bestellingen betaald via iDeal, MisterCash en Creditcard worden direct geleverd. Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. [Naar boven]
  3. Hoe werkt betalen middels overschrijving?

    U kiest in het bestelproces voor "Vooraf Overmaken", de betaalspecificaties ontvangt u na bevestigen in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling! [Naar boven]

     
Bezorgen
  1. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

    Nederland: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 30,00 zijn € 5,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 30,00.
    België: De bezorgkosten voor bestellingen tot € 50,00 zijn € 5,95. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor bestellingen vanaf € 50,00. [Naar boven]
     
  2. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

    Hebt u voor 15:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post NL de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan Post NL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. [Naar boven]
     
  3. Hoe zie ik of een product op voorraad is?

    De levertijd staat op de product pagina vermeld. Indien de levertijd is langer dan op de productpagina vermeld is, dan ontvangt u een mail met de leverdatum. [Naar boven]
     
  4. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. [Naar boven]
     
  5. Wie levert mijn bestelling?

    Alle leveringen vinden plaats met Post nl. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Post nL bezorgt op maandag t/m zaterdag. [Naar boven]
     
  6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post Nl nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Post NL om een afspraak te maken voor een geschikte afleverdatum. [Naar boven]
     
  7. Kan ik een bezorgafspraak maken?

    Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post NL [Naar boven]
     

Retourneren
  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja, je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Wij verzoeken u voor het retourneren even contact op te nemen met de klantenservice. [Naar boven]
     
  2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Tenzij anders overeengekomen zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening. [Naar boven]
     
  3. Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

    U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. [Naar boven]
     
  4. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

    Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. [Naar boven]
     
  5. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

    Neemt u contact op met de klantenservice dan helpen wij u verder. [Naar boven]